olivialoogdahl

Alla inlägg under augusti 2013

Av Olivia - 18 augusti 2013 16:14

Hejhej 

kommit fram till atrt jag ska blogga ändååååeeee! :) 

onsdag börjar jag skolan. itne kul. 

aja. åker till skolan på onsdagsmorgonen sen cyklar vi till tallåsen å kör paintboll me klassen sen sover i surms eller vare heter.. haha

sen så cyklar vi tillbax poå torsdag å slutar skolan då vi är frammmme. 

sen äre hemstudiedag på fredag. 

så chill start efter sommaren kan jag juu sääägaaaq

bara 34 dagar kvar innan TURKIIIEEEET med min syyster!C nice som fan

underbar sommar, med älskjlingen, joel angelica å leevis, 

minaFAVORITER.

kan ju säga att jag saknar mina kompisar i skolan. men inte lektionerna- 

 Min mobil är sönder. hehe skiiiit kul.. 

tur den funkar iaf. 

fan vad dryg jag känner mig å bloggar, men ändå.. :P :P 

Ajaaa nu ska jag å älskliiingen åka hem till miiig imorgon ska jag till huddddik å fixa pass :D bäst man fixar sig dåå! :D 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


- Olivia Lögdahl

Mitt liv,
mina regler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards