olivialoogdahl

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

sorry Babbeeees ! ;*

Av Olivia - 4 juli 2013 20:51

Heejjsvejsss! 

Förlåt allihopa för at jag inte bloggat på några dagar!

kan ju säga vad jag gjort i helgen.

FREDAG: Jag var med min syster å myste å sånt. sen myste jag hemma med B&J Innan min fina pojkvän kom :) 


LÖRDAG: kolla jag å niklas på  film :* sedan åkte vi på dop. de va super fint med finaste barnen ! :* Sen sov jag i järvsö å sov där :) 


SÖNDAGEN: klockan halv ett var jag i ljusdal för min kusin har tagit komförmationen, grattis till henne.. 

 sen sov jag i järvsö igen :) 


Sen har jag väll bakat å myst åsånt, 

i helgn ska jag tälta, grilla å ha de super mysigt :*

längtar tills dess :***


#sommar #sol


Så glad :D 


träffat farmor tre dagar i rad å varit hos henn i flera timmar.

kan faktiskt gråta fför jag mår så bra att hon mår bra å kan gå igen. 

så GLAD för henns skull. hon är jätte pigg, så har jag inte sett henn på flera månader.

hon har slutat röka till och med. de är hon nöjd över. å hon känner inget sug eller nå. stolt över henne.

hon har de bra å fått många vänner på älderdoms hemmet. 


hon kommer trivas å jag hälsaR på varje dag! 

:D

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 18 augusti 2013 16:14


Hejhej  kommit fram till atrt jag ska blogga ändååååeeee! :)  onsdag börjar jag skolan. itne kul.  aja. åker till skolan på onsdagsmorgonen sen cyklar vi till tallåsen å kör paintboll me klassen sen sover i surms eller vare heter.. haha sen s...

Av Olivia - 31 juli 2013 17:38

Kommer snart tabort bloggen, facebook, instagram kik å snapchat.  ända sättet att fåtag på mig är sms. å dom ända jag kommer svara på mina kompisar å släkt.    från att mitt liv var helt perfekt så har jag sjunkit till botten.    tänker int...

Av Olivia - 24 juli 2013 14:34

crying, I am watchingCatching teardrops in my handsOnly silence, as it's ending, like we never had a chance.Do you have to make me feel like, there's nothing left of me?You can take everything I have You can break everything I amLike I'm made of glas...

Av Olivia - 23 juli 2013 21:27

alltså, jag är ju bara dum. orkar inte blogga varje dag, så kan inte lova de längre. förut hade jag en stor lust till att blogga, men inte längre, gör de då jag har tid å känner för de. idag har jag varit hos farmor åsånt, sen hos angelica,  ...

Av Olivia - 14 juli 2013 19:57


Imorse vakna kag klockan tolv då åkte jag å älsklingen å plocka hjortron, haha blev några kilon. Säljer de imorgon ! Nu är de bara att göra samma sal med blåbär hallon å svamp, no life iknow, Ganska kul ändå, nu är jag i Järvsö, ska väll chilla fr...

Presentation


- Olivia Lögdahl

Mitt liv,
mina regler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards