olivialoogdahl

Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Grilllla eller ?

Av Olivia - 6 juli 2013 19:32

Tjena mittbena

Idag har jag varit hos farmor.
De var bra med henne.
Pigg å står på benen.
Min stjärna :)

Vi har varit på en marknad i Ljusdal som vi trodde skulle vara bra
Men den sög
Var för fem åringar haha

Vi har varit hälsat på Madde Mats Rickard å Ronja,
De va bara bra med dom
Å Ronja blir allt sötare å sötare
Efter allt så skjutsa vi hem min bror så åkte vi till färila å grilla

Göttans

Imorgon drar vi till Hudik endast för att äta p macdonald
Haha
Aja ha en mysig kväll alla ;)

 
 
Ingen bild

......

11 juli 2013 21:33

Hur gammal är din pojkvän, hur länge har ni varit tillsammans?? :)

Olivia

13 juli 2013 15:49

Snart 22, hållt på i ett år den 14 Augusti. Men tilldammans i fem månader eller mer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 18 augusti 2013 16:14


Hejhej  kommit fram till atrt jag ska blogga ändååååeeee! :)  onsdag börjar jag skolan. itne kul.  aja. åker till skolan på onsdagsmorgonen sen cyklar vi till tallåsen å kör paintboll me klassen sen sover i surms eller vare heter.. haha sen s...

Av Olivia - 31 juli 2013 17:38

Kommer snart tabort bloggen, facebook, instagram kik å snapchat.  ända sättet att fåtag på mig är sms. å dom ända jag kommer svara på mina kompisar å släkt.    från att mitt liv var helt perfekt så har jag sjunkit till botten.    tänker int...

Av Olivia - 24 juli 2013 14:34

crying, I am watchingCatching teardrops in my handsOnly silence, as it's ending, like we never had a chance.Do you have to make me feel like, there's nothing left of me?You can take everything I have You can break everything I amLike I'm made of glas...

Av Olivia - 23 juli 2013 21:27

alltså, jag är ju bara dum. orkar inte blogga varje dag, så kan inte lova de längre. förut hade jag en stor lust till att blogga, men inte längre, gör de då jag har tid å känner för de. idag har jag varit hos farmor åsånt, sen hos angelica,  ...

Av Olivia - 14 juli 2013 19:57


Imorse vakna kag klockan tolv då åkte jag å älsklingen å plocka hjortron, haha blev några kilon. Säljer de imorgon ! Nu är de bara att göra samma sal med blåbär hallon å svamp, no life iknow, Ganska kul ändå, nu är jag i Järvsö, ska väll chilla fr...

Presentation


- Olivia Lögdahl

Mitt liv,
mina regler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards