olivialoogdahl

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Olivia - 23 juni 2013 19:22

Kommer antagligen lägga upp mAssa inlägg på den här bloggen . Känner redan nu att jag är tjatig,
Igår då jag å älsklingen va på marknaden så köpte jag en tröja som är super skön!
Snart kommer en video upp, som är oseriös såklart !:)
Lägger upp den då jag får internet,
Mobba inte mitt face bara, ofixad å allt, haha. Jaja man måste ju bjuda lite på sigsjälv,

Kolla gärna in min ask,
Www.ask.fm/olivialogdahl
Facebook -Olivia Lögdahl
Instagram- Olivialoogdahl
Å här kommer bild på tröjan
Haha lite liten vid tuttarna i know

Av Olivia - 23 juni 2013 16:24

Hej igen !
Just nu sitter jag Angelica Danne och älsklingen på en pizzeria i färila.
De va fett äckligt idag!
Men jaja, nu ska vi väll åka å fiska , mysigt!
Imorgon åker jag på läger ä kommer hem på onsdag. På tisdagen så åker vi med lägret och Bowlar,
De ända kul med lägret är att Få träffa Cecilia igen hon har varit i Malta!:)

Hörs senare älsklingar!:*

Av Olivia - 23 juni 2013 00:48

nu har jag kollat klart på
beck - levande begravd.
Usch, synd om mamma å pappa som sover. Dom lär ju vakna av mitt skrik tolv på natten.
Låter skumt, i know. Men de va läskigt. Höll på att kissa på mig.
Snart ska jag sova.
Orkar egentligen inte.
Men sånt ä livet.
Nu ska jag myspysa. Godnatt!:*

- Random bild

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


- Olivia Lögdahl

Mitt liv,
mina regler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards